Friday, April 27, 2007

أغيب أغيب و اسأل عليك

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
تحديدا هذه الأيام التى لا يُكتب فيها سطرا
تمتلىء ساعتها بأشياء تطالب بحقها فى أن يُدون عنها
و أستمر فى كسر وعدى
سأكتب فى المساء
البلوج نفسه بدأ فى تكوين أنطباعات غير طيبة عنى
حقك عليا يا عزيزى
أنا زعلتلك والله :)
قريبا هنطلع الحاجات اللى فى الأرشيف
وحتى يحين هذا القريبا
هنقول الموجز
العميد أصدر فرمانا الى طلابه أبناءه مضمونه (أخرسوا مش عايز صداع)-
عملنا حفلة للدفعة :D-
..ومن ساعتها وأنا مش عارفة أرجع موود المذاكرة اللى بجد تانى
-هافة عليا موجة حنين لناس كتير موجودين وغايبين .. ودا غريب نوعا لأنى عادة أحن الى الأشياء والأماكن أكثر من الأشخاص
أهم حاجة بقى
أنسكب كوب النسكافيه بكامله ع الكيبورد والماوس النهاردة
دا غير أن من يومين صاحبتى قالتلى انها شافتلى رؤية جميلة ومش راضية تقولهالى
خير خييييير
بيقولوا خير
نتيجة الترم الأول لسة مطلعتش
غالبا لسة مستوتش... أو النار زادت عليها شوية وأتحرقت منهم وخايفين يقولولنا

3 comments:

إبـراهيم ... said...

... وهوا أنا أور مـرة أعدي عندك ( على مهلي ) لكن مش هتبقى الأخيرة ، وأنا استوقفتني بــشـــدة جملة انسكاب كوب النسكافيه ع الكيبورد والماوس !!! ، وما لذلك من دلالالالالالالات مأساوية ، تعرفي لو كا بتشبنو ، كان معلش ، لكن نسكافيه !!
ربنا يستـــــر :)


.
.
تحيااااااااتي يا ولاء

mohamed elbanna said...

احنا ممكن نسامحك
بس لازم نشوف تغيير
وانا فى انتظار هذا القريب ان شاء الله

Anonymous said...

نتيجة الترم الأول لسة ماطلعتش !!!

مش احنا فى مايو بردو ولا انا غلطانة ولا اية